زندگی نامه و دانلود کتاب های دیوید گمل -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب منتخب

بدست سروش پیری زنده دل

در اینجا مطالب منتخب وبلاگ بصورت لینک وار قرار می گیرد:




90/4/30
2:38 صبح

زندگی نامه و دانلود کتاب های دیوید گمل

بدست سروش در دسته دانلود کتاب، های، و، زندگی نامه، دیوید گمل

به نام او...

زندگی نامه دیوید گمل:

 

دیوید گمل یا  David Gemmell، نویسنده‌ی فانتزی انگلیسی الاصل، در سال ???? در لندن غربی متولد شد. دوران کوتاه تحصیل او در سن شانزده سالگی، بواسطه‌ی تاسیس یک سندیکای قمار با اخراج او از مدرسه به پایان رسید.

 

بعد از ترک تحصیل، گمل بعنوان کارگر روزمزد در طول روز و بعنوان مامور نگهبان در کلوب‌های شبانه‌ی سوهو در طول شب، به گذران زندگی خود پرداخت. همچنین بعنوان یک روزنامه نگار آزاد برای روزنامه‌هایی چون «دیلی میرور» و «دیلی نیوز» مقاله می‌نوشت.

 

در سال ????، اولین رمان فانتزی او با عنوان «افسانه» منتشر شد. با چاپ «پادشاه پشت دروازه» در ???? و "Waylander" در ????، او موفق شد روزنامه نگاری را کنار گذاشته و به عنوان نویسنده تمام وقت مشغول شود.

 

هر سه رمان اول گمل، تشکیل مجموعه‌ای به نام «درنایDrenai) )» را می‌دهند. در ادامه‌ی دهه‌ی هشتاد، گمل مجموعه‌های دیگری نیز نوشت که از میان آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مجموعه‌ جون شانو (Jon Shannow) - گرگی در سایه، آخرین محافظ

مجموعه سنگ‌های قدرت (Stones of Power) - شبح شاه، آخرین شمشیر قدرت

در سال ???? نیز رمانی تک جلدی با عنوان «شوالیه‌های بدنام» به چاپ رساند.

 

دهه ???? برای گمل پربارتر بود.

 

او کتاب‌های:

 

Waylander II: The Realm of Wolf

اولین ماجراهای دراس افسانه‌ای

سلحشوران زمستان

را به مجموعه درنای افزود.

 

سپس داستان «سنگ خون» را منتشر کرد و با آن مجموعه «جون شانو» را به سرانجام رساند. سپس مجموعه جدیدی با نام «ملکه شاهین» نوشت که شامل دو عنوان کتاب می‌شد:

 

دستان آهنین دختر                (Iron hand"s daughter)

شاهین فناناپذیر(he hawk Eternal)

 

گمل در سال ????، خارج از فانتزی‌های قهرمانی کتابی با عنوان« شوالیه‌ی سفید، قوی سیاه»  (white knight, black swan) نوشته بود که برای ناراحت نکردن طرفدارانش، این کتاب را با نام مستعار «راس هاردینگ» (Ross Harding) به انتشار رساند.

 

در سال ???? مجموعه ریگنیت (The Rignate Series) را با کتاب «شمشیری در طوفان» آغاز کرد. کتاب‌های «ستاره صبحگاهی» و «ماه سیاه» دهه‌ی پربار گمل را به انتها رساندند.

 

سال ???? از راه رسید و گمل مجددا عناوین زیر را به سری «درنای» افزود:

 

گرگ سفید

شمشیرهای شب و روز

و عناوین زیر، مجموعه «ریگنات» را دنبال کردند:

 

شاهین نیمه شب

Raven heart

طوفان سوار

 

او در سال ???? رمانی تک جلدی با عنوان «پژواک آوای بلند» به چاپ رساند.

 

گمل در طی مصاحبه‌ای در سال ???? با www.ssfworld.com اعلام کرد فانتزی‌ ترین کتابی که از دوران کودکی به خاطر می‌آورد، کتاب «هابیت» نوشته جی.آر.آر. تالکین است که مدیر مدرسه‌ شان هر پنجشنبه به کلاسشان می‌آمده و نیم ساعت از روی کتاب برای آنها می‌خوانده ‌است. گمل گفت در این نیم ساعت او عادت داشته چشمانش را بسته و همراه داستان زندگی کند.

 

در ?? ژولای ????، دو هفته بعد از عمل بای ‌پس قلب، دیوید گمل بر اثر انسداد شرایین درگذشت. او به شدت سیگار می‌کشید و خودش اعتقاد داشت کنار گذاشتن سیگار، روی توانایی نویسندگی‌اش اثر منفی می‌گذارد.

 

او کمی بعد از چاپ دومین قسمت از سری « تروی(Troy)»  با نام «ارباب کمان نقره‌ای» (Lord of the silver bow)  درگذشت. همسرش استلا امید دارد این مجموعه را توسط هفتاد هزار کلمه‌ای که توسط گمل باقیمانده و طرح‌هایی کلی که قبلا برای او توضیح داده، به انتها برساند.

 

.

 

 

 

دانلود کتاب شوالیه های بدنام

دالود کتاب

 

 

دانلود کتاب پژواک آوای دوران

دانلود کتاب

http://fantazi.persiangig.com/Avaye%20Doran/Pezhvake%20Avaye%20doran(Full%20Book).rar

 

 

دانلود مجموعه سنگ های قدرت

 

دانلود کتاب کتاب اول شبح شاه

 

دانلود کتاب آخرین شمشیر قدرت

 بای!