دانلود برنامه رمان سفر به درون زمین به نویسندگی از ژول ورن برای -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب منتخب

بدست سروش پیری زنده دل

در اینجا مطالب منتخب وبلاگ بصورت لینک وار قرار می گیرد:




88/7/6
10:12 عصر

دانلود برنامه رمان سفر به درون زمین به نویسندگی از ژول ورن برای

بدست سروش در دسته تحت جاوا، متفرقه، موبایل، نرم افزار موبایل، کتاب الکترونیکی موبایل

به نام او...

دانلود برنامه رمان سفر به درون زمین به نویسندگی از ژول ورن برای موبایل


رمان سفر به مرکز زمین نوشته ژول ورن که در سایت دانلود 98 با فرمت جاوا منتشر شده است.

رمان سفر به مرکز زمین

سفر به مرکز کره زمین [Voyage au centre de la Terre]. رمانی پرحادثه از ژول ورن (1828-1905)، نویسنده فرانسوی، منتشر شده به سال 1864.
در خانه آرام محله قدیمی هامبورگ، آکسل به کارهای عموی تند خوی خود، پروفسور لیدنبروک، که زمین­ شناسی متبحر است کمک می­کند و به آکسل دختر خوانده اوگراوبن در نهان عشق می­ورزد،. پس از کشف یک نوشته رمزی و کهنه نظم امور ناگهان به هم می­ریزد. در این نوشته رمزی، آرنه ساکنوسم، کیمیاگر ایسلندی قرن شانزدهم، شرح می­دهد که چگونه از طریق یکی از دهانه­ های کوه آتش­فشان خاموش اسنِفِلس در ایسلند تا مرکز کره زمین پیش رفته است. پروفسور لیدنبروک، بی­ آنکه لحظه­ای را هدر دهد گروهی را برای سفر اکتشافی آماده می­سازد. و یک ماه بعد، به دنبال یک راهنمای ایسلندی به نام بیلکه، که برعکس پروفسور مردی خونسرد و بلغمی مزاج است، عمو و برادرزاده از راه همان دهانه آتش­فشان خاموش وارد زمین می­شوند. این سفر پر از حوادث هیجان­ آور است. از جمله: گم شدن و پیدا شدن آکسل، تشنگی، عبور از روی یک دریای زیرزمینی که به نور پدیده الکتریکی ناشناخته­ای روشن است و بر کناره­های آن رستنیهای کوه پیکر دوران دوم زمین شناسی سر برآورده است؛ نبرد مرگ و زندگی میان دو دایناسور؛ برخاستن توفان و غرق شدن کلک آنها؛ کشف سنگواره انسان دوره چهارم زمین شناسی، که بعدا موضوع سخنرانی عالمانه پروفسور قرار می­گیرد؛ سپس، برخورد با یک موجود زنده (انسان یا حیوان)، و نهایتا گمگشتگی درمنطقه ای ناشناخته ....
کتاب محتوای ادبی قابل توجهی دارد. مناظر وهم ­آمیز، به صورت مجسم و بی پیرایه وصف شده است. سه قهرمان رمان از زنده ­ترین آفریده ­های ژول ورن­ اند و شخصیت ها از نظر روانشناسی منسجم و منضبط ­اند و با توفیق کامل و در تقابلی سنجیده و دلپذیر همدیگر را متعادل می­کنند.




_____________________________________________
 
راهنما :  لینک دانلود این مطلب را از کادر زیر کپی کرده

و بر روی محل تایپ قسمت آدرس مرورگر اینترنتی خود Paste نمائید

و سپس با زدن کلید Enter آن را براحتی دانلود کنید.


حجم فایل : 182 کیلوبایت

پسورد فایل : www.far30mobile.com


منبع:http://download98.org/2009/07/post-259.php