دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عوض نشو -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب منتخب

بدست سروش پیری زنده دل

در اینجا مطالب منتخب وبلاگ بصورت لینک وار قرار می گیرد:




93/2/30
6:17 عصر

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عوض نشو

بدست سروش در دسته دانلود آهنگ جدید، سیاوش قمصری، به، نام عوض نشو

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عوض نشو


 

???

عوض نشو من به رفتار تو عادت کردم
من هنوز نداشتمت به داشتنت یه عمر حسادت کردم
عوض نشو ، عمری از غریبگی من شکایت کردم
تو نبودی با من با خیالت رفاقت کردم
من رفاقت کردم
ترک این خونه نکن حیفه
من تو این خونه برات می مردم
آخ نبودی تو یه لحظه
من چقدر غصه تو می خوردم

ترس از نبودنت
از دیگه ندیدنت
از زدن به عشق من
دست رد نخواستنت
آخرش منجرم به این
حادثه شد که بری
قصمون حالا شده حکایت در به دری

ترک این خونه نکن حیفه
من تو این خونه برات می مردم
آخ نبودی تو یه لحظه
من چقدر غصه تو می خوردم

 

  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت Mp3-320
    حجم آهنگ : 7 مگابایت
     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت MP3-128
    حجم آهنگ : 2.8 مگابایت