مرتضی پاشایی - یکی هست (اجرای زنده) -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب منتخب

بدست سروش پیری زنده دل

در اینجا مطالب منتخب وبلاگ بصورت لینک وار قرار می گیرد:




92/12/10
7:34 عصر

مرتضی پاشایی - یکی هست (اجرای زنده)

بدست سروش در دسته

به نام او...

بعد از اجرای آهنگ فرشته از سیاوش عزیز، امروز براتون اجرای آهنگ پرطرفدار یکی هست از مرتضی پاشایی رو میذارم.


توجه : آهنگ اصلی یک اکتاو بالاتره، چون صدای پاشایی تنور هست و صدای من باریتون، کل موزیک رو یک اکتاو آوردم پایین ولی گام رو تغییر ندادم! دقت بشه که گام رو تغییر ندادم.


گام آهنگ فکر کنم A#m ولی من آکوردهارو گوشی متوجه میشم و می خونم، ولی اگه خواستین ملودی خاصی براش تنظیم کنین روی گامش اینکارو بکنین.

خوندن این آهنگ مخصوصا آکورد D#m سخته برای همین اصلا توصیه نمیشه تازه کار ها بخونن.

این آهنگ از یه آرپژ و یه ریتم در کنار هم تشکیل شده که تو اجرای تصویریش بهتر می تونین متوجه بشین.


آکوردهای آهنگ یکی هست از مرتضی پاشایی:

زحمت آکوردهارو دوست خوبمون ساسان از وبلاگ: http://bia2acord.mihanblog.com/ کشیدن، از ایشون تشکر می کنم.


آکوردهارو هم دوست خوبمون گفتم که کجاهای می تونین بگیرین توی شکل.

باز هم می گم برای تازه کارها توصیه نمیشه.


در آخر هم اجرای زنده این آهنگ و لینک از آپارات:

http://www.aparat.com/v/S8V7u

یا اینجا کلیک کنید.

کانال من توی آپارات: www.aparat.com/light_angel1992

خوشحال میشم سر بزنین و نظر بدین.

فعلا، یا علی.

خداهمراهتون.