دانلود مجموعه کتابهای شفق -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب منتخب

بدست سروش پیری زنده دل

در اینجا مطالب منتخب وبلاگ بصورت لینک وار قرار می گیرد:




90/4/30
2:41 صبح

دانلود مجموعه کتابهای شفق

بدست سروش در دسته دانلود، های، مجموعه، کتاب، شفق

به نام او...

دانلود مجموعه کتابهای شفق

 

دانلود کتاب گرگ و میش

نوشته استفنی مِیر
ترجمه ایرج مثال آذر
ناشر دُر دانش بهمن

شفق یا گرگ و میش (به انگلیسی: Twilight) رمانی عاشقانه و خواندنی از استفنی مه ایر است،مخاطبان این کتاب اکثرا دختران هستند
خلاصه ایی از کتاب:ایزابلا ماریا سوان دختری است که به خاطر یکسری مشکلات به شهر فورکس(شهری بارانی و مرطوب) پیش پدرش میرود و در دبیرستان با خانواده ایی مرموز برخورد میکند .......این کتاب ماجرای عشق بلا سوان و ادوارد خوناشام را به خوبی به تصویر میکشد
برای دریافت کتاب های کسوف و سپیده دم بدون س*ان*س*ور به سایت (http://twilight.ir/) مراجعه کنید

دانلود کتاب گرگ و میش

 

 

دانلود کتاب ماه نو

 

نوشته استفنی مِیر
ترجمه ایرج مثال آذر
ناشر دُر دانش بهمن

این کتاب ادامه داستان گرگ و میش از همین نویسنده میباشد

اسکن صفخات اولیه کتاب دارای کیفیت پایین میباشد.

دانلود کتاب ماه نو

 

دانلود کتاب خورشید نیمه شب

 

نویسنده: استفی میر

خورشید نیمه شب ، کتابی از سری رمان های Twilight نوشته ی استفانی مایر می باشد و شرح دوباره‏ای از کتاب اول این مجموعه است با این تفاوت که این بار داستان را از زبان بلا نخواهید شنید ، بلکه اینبار ادوارد کالن داستان را از دید خود برای شما نقل خواهد کرد .

در 28 آگست 2008 ، مایر نوشتن این کتاب را متوقف کرد . دلیل این کار ، افشا و پخش غیر قانونی 12 فصل از نوشته های مایر در اینترنت بود.او گفت : " اگر الان ، با این وضعیت فکری سعی به ادامه دادن داستان کنم ، ممکنه جیمز پیروز بشه و تمام کالن ها بمیرن ؛ که هیچ مطابقتی با اصل داستان نداره . در هر صورت ، من برای اتفاقی که برای ادامه ی این کتاب افتاد بسیار ناراحتم و برای مدتی نا معین نوشتنش رو متوقف می کنم " .

مایر 12 فصل لو رفته ی کتاب را برای طرفدارانی که آن را نخوانده بودند در سایت خود قرار داده تا حس نکنند که باید فداکاری کنند .

دانلود کتاب

 

دانلود کتاب کسوف

 

 

نویسنده : استفانی مایر " Stephenie Meyer "
تعداد صفحات کتاب : 629 صفحه
تاریخ انتشار : 7 آگوست 2007
ناشر : لیتل براون (Little, Brown)

در سکوتی مرگ بار ، ناگهان تمام جزئیات
با انفجاری از درک پیش رویم قرار گرفت.
چیزی که ادوارد نمی خواست من بدانم .
چیزی که جیکوب نخواسته بود از من مخفی کند …
این جریان هیچ وقت تمامی نداشت ، اینطور نیست؟
***
همه ی تلاش های ما برای استفاده از ترفند ، نا فرجام مانده بود .
با قلب یخ زده ام ، او را می دیدم که برای دفاع از من آماده می شد ، اگر چه تعداد دشمن ها از او بیشتر بود . می دانستم که در این لحظه نباید انتظار هیچ کمکی را داشته باشیم . اعضای خانواده اش برای نجات جان خود می جنگیدند ، درست همان طور که او از جان من و جان خودش دفاع می کرد .
چشم های تیره ای که در آنها اشتیاق شدیدی برای مرگ من دیده می شد ، در انتظارلحظه ای بودند که حامی من تمرکز حواسش را از دست بدهد و بدون شک ، چنین لحظه ای مرگ من را رقم می زد.
در جایی بسیار بسیار دور ، در اعماق جنگل سرد و یخ زده ، گرگی زوزه می کشید .

دانلود کتاب

 

دانود کتاب سپیده دم

 

نوشته استفنی مِیر
این کتاب کتاب چهارم مجموعه گرگ و میش است که دران ماجرا به پایان می رسد

دانلود کتاب 

 

آقایون و خانوم ها  تمامی لینک های غیر مستقیم!منبع کتابناک و اون از Twilight.ir

 

 می دونم دستم درد نکنه!