متن آهنگ های مجید خراطها -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب منتخب

بدست سروش پیری زنده دل

در اینجا مطالب منتخب وبلاگ بصورت لینک وار قرار می گیرد:




89/1/27
11:30 عصر

متن آهنگ های مجید خراطها

بدست سروش در دسته متن آهنگ، های، مجید خراطها

به نام خدا...

مجید خراطها:البوم وداع:دریا

اصلاحیه یادته کنار دریا

روی ماسه های ساحل

گفتی که هرگز تو از من

نمیشی یه لحضه غافل

دوتا قلب عاشقونه

روی ماسه ها کشیدی

گفتی تار موی من رو

به همه دنیا نمیدی

به همه دنیا نمیدی

نه مگه تو نگفته بودی

واسه تو رفیق راهم

ما چه نقشه ها کشیدیم

واسه فرداهای با هم

تو میگفتی که بمونیم

پاک و بی ریا و ساده

دستای هم و بگیریم توی پیچ و خم جاده

اما افسوس اب دریا

قلبها رو از هم جدا کرد

دل سنگ آبی آب لبامون و بی صدا کرد

توی چشم به هم زدن برد

آب دریا خاطراتم

حالا یک دل واسه من موند

که اونم مونده تو ماتم

بمیرم اون دم آخر

چی به روز عشقم اومد

هی نگاش به من میوفتاد و

کاری از من بر نیومد

میدیدم که لای موجا

دنبال دستام میگرده

با غم و گریه و زاری

مگه عشقم بر میگرده

مگه عشقم بر میگرده

خون بهاش و من نمیخوام

عشقم و داری میگیری

دریا و ساحل سنگت

ای خدا کنه بمیری

میدونم که لای موجا

دنبال دستام میگردی

ای خدا خودت نگاه کن

دریا با دلم چه کرده

اما افسوس اب دریا

قلبها رو از هم جدا کرد

دل سنگ آبی آب

لبامونو بی صدا کرد

توی چشم به هم زدن برد

آب دریا خاطراتم

حالا یه دل واسه من موند

که اونم مونده تو ماتم

 

 

 

از لب دریا و ساحل

هرکی یه خاطره داره

آخه دست خیلی ها روتوی دست هم میذاره

دریا حرفی دارم اما

واسه ی گلایه دیره

از خدا میخوام که هیچ وقت

عشقتو از ات نگیره

اما نارفیقی کردی

کردی عشقمو نشونه

باشه اشکالی نداره

ما خدامون مهربونه

 

 

مجید خراطها:البوم وداع:فردا

خدا وصییته منو گوش بده

ناممو بخون

شاید دیگه من نبآشم

مواظب عشقم بمون

میسپرمش بهت میرم

تمومه تآرو پودمو

یه وقت نیآد برنجونیش

کسل کنی وجودمو

خدا یه وقت کسی نیاد بدزده قلب ساده شو بشینه زیر سایشو بهش بگه دوسش داره

خیلی بده زمونه آمون

خدا سپردمش بهت

مواظب عشقم بمون

فردا قراره منو تو

از هم دیگه جدا بشیم

فردا قرار همدمه

گریه بی صدا بشیم

تو کوچه های بی کسی نیستی و پرسه میزنم

آی آدما نگاه کنین

غریب شهر تون منم

یادش بخیر

منو تو و یه قلبه پاک و بی غرور

حالا چی شد عوض شدی

دلت کجاست سنگ صبور

من تو رو عاشق میکنم

هر جور شده

حتی به زور

کی می خواد

فردا تو رو از من بگیره

کاش خونش ویرون بشه آتیش بگیره

ما باید فردا رو از دنیا بگیریم

ما اگه از هم جدا بشیم میمیریم

ما باید قدره این روزهارو بدونیم

وای اگه فردا بیاد تنها میمونیم

خدا شاید این عشقی که من میگمو تو نشناسی

نزدیکترین کسم اونه خیلی دوسش دارم راستی! یادم نره بهت بگم عزیزترینه من اونه

خودم مهم نیست

اما اون

نذاری تنها بمونه

بمیرم واسه هق هقش

گریه چقدر بهش میاد

وقتی که حرصش می گیره

میگه از من بدش میاد

اما وقتی آروم میشه

میبینه من بغضم گرفت

همین دیوونه بازیهاش ازاول چشممو گرفت

حالا که دیگه مجبوریم

با هم دیگه وداع کنیم

بیا به یاد اون روزا

همدیگرو دعا کنیم

یه وقت دیدی دعا گرفت

خدا نذاشت جدا بشیم

ای وای داره فردا میاد

باید دست به دعا بشیم

با قلب پاکت از خدا

بخواه منو صبرم بده

هنوز نرفتی از پیشم

دوریت داره زجرم میده

کی می خواد فردا تو رو

از من بگیره

کاش خونش ویرون بشه آتیش بگیره

عزیزم یادت نره

دنیا دو روزه

نمیخوام فردا دلت

واسم بسوزه

ای خدا حتی اگه

دوستم نداره تو میتونی

نذاری تنهام بذاره

 

 

مجید خراطها:البوم وداع:تسلیت قلب صبورم

خیلی وقته اینجا پرسه میزنم

 

جای رد پاتو من نیستی و بوسه میزنم

 

اگه حتی تو جوابمو ندی

 

من بازم با عکس تو حرف میزنم

 

تسلیت قلب صبورم

 

دیگه اون دوست نداره

 

سهم اون یه عشق تازه

 

سهم تو طناب داره

 

پس نه اشکاتو نگه دار

 

غم تو یکی دوتا نیست

 

پا نزار روی غرورت

 

جای اون به زیر پا نیست

 

جای اون به زیــــــــــــــــــــــــــــــر پا نیســــــــــــت

 

 

 

مجید خراطها:البوم وداع:دلتنگی

خدا نشونه شو از کی بگیرم

دارم دق می کنم بذار بمیرم

آخه هنوز دلش از جنس سنگه

هنوز دلم واسه دلتنگی تنگه

چطور دلش اومد از پا بیافتم

بهش نازک تر از گل هم نگفتم

باور ندارم منو تنها میذاره

دلم واسه ش یه ذره شد اما دیگه نیس

لعنت به تو ای دست سرد روزگار

حالا فقط من موندم و این چشای خیس

هر چی به من بگی واست همون میشم

فقط یه بار دیگه بیا دستمو بگیر

ای دل صبور و بی کس من

اون نمیاد دیگه پیشت بهونه نگیر

حالا من موندم و همین دو تا چش گریون

موندم توی این کوچه ها آس و پاس و حیرون

حالا من موندم تو و شب بی ستاره

منم تو و خاطره ها عشقمون می باره

خدا ازت می خوام یادش نیافتم

چه حرفایی که از عشقم شنفتم

خدا اگه نمی شنوه صدامو

بهش بگو دلیل گریه هامو

اونی که گفته بود عاشق ترینه

حتی خیانتش به دل می شینه

دلتنگی

 

 

مجید خراطها:البوم وداع:مواظب خودت باش

اون طور منو نگاه نکن

دست توی دست من بذار

برو یه وقت مریض میشی

بغضت رو هی نگه ندار

فدات بشم فدات بشم فدات بشم بذار برو

محاله باورش که من دیگه نمی بینم تو رو

صدات می لرزه عشق من

اسمم رو هی صدا نکن

طناب و دور گردنم

بنداز دیگه نگام نکن

بمیرم واسه بغض تو

فکر منو نکن برو

دل و اسیر من نکن

اگه دوستم داری برو

تو رو خدا گریه نکن

تصمیم آخرو بگیر

چهارپایه رو بکش برو

چهارپایه دستاشو بگیر

با دست عاشقت بذار

طنابو دور گردنم

می خوام فقط ادا کنم

حقی که مونده گردنم

حقی که مونده گردنم

 

من بشکنم برنجم

فدای تار موهات

مهم تویی نرنجی

برس به آرزوهات

مواظب خودت باش

با قلب من چه کردی

دلواپسم نباشم

به اشک کی بخندی

اگر سراغمو گرفت

بگین نشونه ای نذاشت

بگین از اینجا رفته و

چاره ی دیگه ای نداشت

اگر سراغمو گرفت

این نامه رو بهش بدین

بگین که جا گذاشته بود

پرسید کجا هیچی نگین

اگه بازم پرسید ازم

اگه نکردش اشکاشو پاک

چاره ای نیست بهش بگین

فلانی رفته زیر خاک مواظب خودت باش

 

 

مجید خراطها:البوم وداع:روز جدایی

تموم خاطراتمون

اشکای چشمای منه

دیگه باید خواب ببینم

دستات تو دستای منه

اما بدون با عکس تواین روزها رو سر میکنم

خیلی بدی کردی به من

محاله من ولت کنم

کدوم گلایم رو بگم

یه عمر از تو دلخورم

تو فکر هیچ چیز رو نکن من غصه هات رو میخورم

بازم خدا دل من رو برای غم نشونه کرد

تو هم برو مثله همه تنهام بزار و بر نگرد

اما هنوز من چشم به درم

نیستی بی تو من در به دردرم

نیستی ببینی که بی تو تنهام

کو دسته گرمت تو اوج سرما؟

فکر نمیکردم روز جدایی

به دیدن من تنها نیایی

ساده عشقم رو بهش فروختم

وقتی دیدمش بد جوری سوختم

دستات تو دستش نگاه میکردی

کاشکی میرفتی

حیا نکردی

*****

خیلی دلم گرفت ازت دیگه سراغم رو نگیر

فقط یه عکس ازت دارم بیا اینم ازم بگیر

یه روز میفهمی قدرم رو اما نمیدونی کجام

بمیرم واسه غربتم محاله اینورا بیام

یه عمره بغضه تو گلوم

یه آه سردی تو صدام

مهمون نوازی این نبود

خاااااک خودم ، دارم میام

من که دیگه دارم میرم

نگید رفت و حرفی نزد

خدانگهدارت باشه

گرچه دلم رنجید ازت

یادت بیاد حرفای من

غمهای تو

اشکای من رو

آخه برات من چی کار نکردم

زجرم میدادی دعات میکردم

چه شبها غصه هات رو خورده

تو تب میکردی برات میمردم

یادت بیاد من همونی هستم

که شب ها تا صبح بیدار میشستم

دستات تو دستش نگاه میکردی

کاشکی میرفتی

حیا نکردی

 

 

مجید خراطها:البوم وداع:بی وفا

بی وفا عشق من

به خدا اشک من

می مونه رو گونه م

تا بیایی پیش من

رفتی و بعد تو

چه زجری کشیدم

هنوز تار موت و

به دنیا نمی دم

تو رو به خاطراتمون

تو منو بی خبر نذار

تو رو به اشکمون قسم

منو چشم به در نذار

باشه میرم از پیشت

خداحافظ عشق من

ببخش روی نامه هام

باز چکیده اشک من

دل موندنی نبود

خداحافظ عشق من

حالا که نموندی

بگو از من چی دیدی

چه ساده نشستی

چه ساده پریدی

بغضمو وقت جدایی

هی نگه داشتم به سختی

حتی واسه دلخوشیم هم

دست تکون ندادی رفتی

پس بذار روی ماهتو

دم آخر نگاه کنم

سخته با خاطراتمون

با دل خون وداع کنم

وقت رفتنت نبود

خداحافظ عشق من

دلت میشکنه یه روز

می دونی قدر اشک من

سخته گفتنش ولی

خداحافظ عشق من

بی وفا

 

 

 

 

 منبع:http://www.100ahang.com/