New! Google Toolbar Beta -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب منتخب

بدست سروش پیری زنده دل

در اینجا مطالب منتخب وبلاگ بصورت لینک وار قرار می گیرد:




88/6/12
3:6 عصر

New! Google Toolbar Beta

بدست سروش در دسته New! Google Toolbar Beta

New! Google Toolbar Beta

 



 نوار ابزار جدید گوگل

اگر به قسمت دانلود نوار ابزار گوگل سری بزنید متوجه می شوید که یک نوار ابزار جدید به صورت آزمایشی (Beta) افزوده شده که کارایی های جدیدی نیز دارد:

1. دکمه های جدید: در این نسخه دکمه های جدیدی افزوده شده که برخی از آنها در اصل متعلق به سرویسهای گوگل است و برخی دیگر متعلق به خدمات دیگر همچون سرویسهای تلویزیونی که برای نصب دکمه های دیگر باید وارد سات شوید اما دکمه های پیش فرض گوگل در خود نوار ابزار موجود است. اما این دکمه های جدید به چه درد می خورند، به عنوان مثال دکمه ای به نام Gmail در هنگام اتصال به اینترنت شما را از ایمیلهای جدید دریافتی مطلع می کند یا دکمه ای Local Weather شما را از آب و هوای منطقه ای که مشخص کرده اید مطلع می کند.



2. Bookmarks: قسمتی به نام Bookmarks در این نسخه تعبیه شده است که وب سایتهای مورد علاقه ی شما را در آن نمایش می دهد. توجه داشته باشید که این سایتها همان سایتهایی است که شما در صفحه ی شخصی خود در گوگل افزوده کرده اید همچنین به راحتی می توانید Bookmarks خود را مدیریت کنید و یا سایتی را به آن بی افزایید.



3. Send to: اگر شما از خدماتی همچون Blogger ، SMS ، Gmail استفاده می کنید این منو شما را برای ارسال هرچه سریعتر کمک می کند، به عنوان مثال شما می توانید با کلیک بر روی زیر منوی Blogger در کمترین زمان ممکن پستی در وبلاگ خود ایجاد کنید.



4. Search Smarter:
این ویژگی جدید به شما کمک میکند تا در هنگام جستجو از طریق نوار ابزار کلمات مورد نظر خود را سریعتر پیدا کرده و زودتر به جواب مورد نظر خود برسید.



5. Translate: یکی از جالبترین قسمتها، این قسمت است که کاربران بوسیله ی آن می توانند عبارات و کلمات خود را ترجمه کنند. لازم به ذکر است که این سرویس در زبانهای چینی ، ژاپنی ، کره ای ، فرانسه ، ایتالیایی و اسپانیایی در دسترس است.
همچنین در قسمت تنظیمات یا همان Options تغییراتی اعمال شده که کاربران بتوانند به راحتی به سایر گزینه ها دسترسی داشته باشند.

دانلود - 600 کیلو بایت
سایت سازنده
سایت منبع