گام هایی برای افزایش پیج رانک (Page Rank) گوگل -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب منتخب

بدست سروش پیری زنده دل

در اینجا مطالب منتخب وبلاگ بصورت لینک وار قرار می گیرد:




88/7/19
10:46 عصر

گام هایی برای افزایش پیج رانک (Page Rank) گوگل

بدست سروش در دسته گام، های برای، افزایش رتبه، در، رتبه سنج گوگل، بالا بردن، پیج رانک، گوگل، رنکینگ گوگل

 

 

به نام او...

 

گام هایی برای افزایش پیج رانک (Page Rank) گوگل

 

 

همانطور که می دانید بزرگترین راه برای ارائه وبلاگ یا سایت به دیگران ,موتور های جستجوگر و داشتن رتبه خوب دررتبه سنج گوگل و سایت های مشابه آن است که ما در این جا سعی می کنیم راه های افزایش آن را بیان کنیم تا به امید خدا سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد!

 

 

تنها راه برای افزایش رتبه پیج رنک گوگل, فراگیر بودن لینک سایت شما در دنیای نت است پس شما باید قبل از هرچیز و حتی افزایش مطالب سایتتان به ارائه دادن لینک سایت در نت باشید!دلیل آن نیز هم این است که گوگل متناسب با رتبه سایت شما به دلخواه مطالب سایت شما را ایندکس می کند تا آن را نیز در هر بار جستجو بررسی کند به زبان ساده تر اینکه هرچی سایت شما رتبش بیشتر باشه گوگل مطالب بیشتری از سایت شما رو برای جستجو قرار می ده!امیدوارم که متوجه شده باشید.البته به برخی موارد دیگه هم مربوطه که اون ها رو هم در 17 مورد به همراه راه حل های افزایش آمار لینک در وب قرار دادم :

 

  1. عضویت در انجمن ها یا فروم ها: اکثریت یا می توان گفت همه انجمن ها این امکان را می دهند که شما برای خودتان یک امضای اختصاصی داشته باشید و در هر بار ارسال مطلب امضایتان را به نمایش می گذارد.حال اگر شما لینک سایت خود را در امضایتان قرار دهید به دلیل بالا بودن سطح رتبه انجمن ها در هر بار جستجوی انجمن,گوگل لینک سایت شما را مشاهده می کند!و این یکی از راههای نشان دادن خود به گوگل است!
  2. داشتن لینک های متعدد برای ورود به سایت: وقتی شما دارای لینک ها زیادی باشید گوگل در هربار مشاهده و جشتجو سایت و مطالب شما را با چند لینک مختلف بررسی می کند!به طور مثال با داشتن 5 لینک ورود به سایت گوگل 5 بار یک مطلب سایت شما را جستجو می کند و این یک فرصت طلایی است!
  3. ایجاد خبرنامه برای سایتتان:این کار به زنده ماندن سایت شما کمک بسیار خواهد کرد به این صورت که بازدیدکننده ممکن است سایت شما را فراموش کند ولی شما با داشتن خبرنامه می توانید با بروز کردن سایتتان یک ایمیل بروزرسانی به بازدیدکننده که در خبرنامه عضو شده او را از سایتتان و حضور فعالش با خبر کنید!
  4. نظر دادن در سایت های مختلف: به سایت های مختلف بروید و وبگردی کنید!با نظر دادن به این سایت ها می توانید لینک خود را در امضای نظرتان ثبت کنید!مطمئن باشید که گوگل نظرات را از یاد نخواهد برد!
  5. با سایت هایی که ضمینه فعالیتشان با شما همسوست تبادل لینک کنید!این راه می تواند گوگل را نسبت به سایت شما خوشبین کند!برای این کار مطرالب سایت خود را در گوگل جستجو کنید به سایت های مشابه بروید و درخواست بدهید!
  6. تبادل لینک فقط با سایت هایی با پیج رنک و رتبه بالا! گوگل دوست ندارد در سایت شما لینک ها کم کار و یا لینک های خراب را ببیند!این کار باعث پایین آمدن رتبه شما می شود!
  7. طراحی قالب!برای وبلاگ ها طراحی قالب کنید!قالب هایی بسازید که طرفدار داشته باشد سپس در کد های قالب سایت خود را لینک کنید!با این کار بطور کارسازی باعث افزایش آمار شما می شود!
  8. در هر مطلبی که در سایتتان می نویسید کلمات مهم را لینک کنید با نام سایتتان! با این کار گوگل در هر جستجوی سایت و مطلب شما لینک شما را ذخیره می کند!
  9. سایت خود را در گوگل ثبت نام کنید برای این کار ایجا کلیک کنید س÷س سایت خود را با توضیحات و یا کلمات کلیدی ثبت کنید! یا اینکه می توانید از ابزار وبمستر گوگل استفاده کنید! برای این کار یک اکانت گوگل برای خود ایجاد کنید و به میز کار گوگل خود بروید سپس بر روی ابزار وبمستر کلیک کنید و سایت خود را ثبت کنید!با این کار گوگل مطالب سایت شما را هر روز جستجو می کند! البته متناسب با رتبه شما!یا اینکه در گوگل آنالیزر ثبت کنید برای این کار اینجا کلیک کنید!س÷س مراحلی را که خود گوگل توضیح داده انجام دهید!
  10. قرار دادن پلاگین آلاسکا یا خود گوگل تولبار در مرورگرتان!این کار خیلی برای افزایش رتبه شما موثر است!
  11. اگر مطلبی را از سایتی کپی می کنید حتما منبع را در پاورقی ذکر کنید!دلیل این کار را خود هم نمی دانم!ولی می دانم که خیلی موثر است!فکر می کنم که این کار در بازدیدکننده سایت شما یک نوع احساس اعتماد به سایت می دهد و باعث می شود که دفعات دیگری را نیز هم به سایت شما مراجعه کند!
  12. سعی کنید مطالبی را در وبلاگتان پست کنید که در نت کمیاب باشد ولی اکثر جامعه به آن نیازمند باشند!این نکنته را هم اضافه کنم که لینک خودتان را به عنوان منبع همیشه در پاورقی ذکر کنید!این کار باعث می شود که کسی که مطلبی را از سایت وبلاگ شما کپی می کند منبع را نیز همراه پست کپی کند و در مطلب سایتش قرار دهد!
  13. کارهای عملی انجام بدهید!مثلا فلش بسازید!قالب ترجمه کنید!مواردی را آپلود کنید و در نت قرار دهید!و...که شما از ما هم بهتر می دانید!
  14. از سرویس های ایمیل انبوه اسافاده کنید و درخواست ورد به سایتتان را به دیگران از طریق ایمیل بدهید!این کار با یک نرم افزار به نام Email Marketer Business انجام می شود که می توانید لینک دانلود آن را در سایت پیدا کنید.البته این نرم افزار به یک دسته ایمیل نیزمحتاج است که آن را نیز هم می توانید از سایت دریافت نمایید!
  15. قالب وبلاگتان را شلوغ نکنید که بازدید کننده را فراری می دهد و شاید حتی قبل از بالا آمدن وبلاگ صفحه را ببندد!
  16. همیشه خودتان را بدون www در سایت های مختلف لینک کنید! این دستوراعلمل خود گوگل است که می گوید ما لینک هایی را که به این صورت باشد ایندکس و جستجو می کنیم!
  17. امکان تفریح را در وبلاگتان فراهم کنید!البته بازدید آن را به خود بازدید کننده حق انتخاب بدهید!

 

تمام این کارها الزامی هستند برای داشتن یک سایت با پبج رانک بالا!

 

منبع:http://p30stan.parsiblog.com/